Saturday, November 24, 2007

Go Away , Dont go away

چقدر ابلهانه اس شروع کاری که از پایان بدش مطمئنی
چقدر احمقانه اس فرار از واقعیت ها تا خودشون بخورن تو صورتت
چقدر خودخواهانه اس لوس شدن و رک حرف نزدن در مواقع حساس
چقدر مسخره اس ژست سینمایی گرفتن وقتی مث خر تو گل موندی
چقدر تهوع آوره وقتی تو صادقانه ترین شرایط دروغ میگی که کلاس بزاری برا کسی که از داداش نداشته ات بهت نزدیکتره
چرا بعضیا هیچ وقت جدی نمیشن !؟
بی لیاقت ترین آدمی که دیده بودم بودی ولی بازم کمکت کردم
مسخره بودی
با این حال برات آرزوی صبر میکنم
-----------------------------------------
آقا نوری پرسید گمش کردی؟
گفتم آدم قلبش رو هم گم میکنه؟
وای اگه روزی گمت کنم....

-----------------------------------------------
Download


if you go away
as I know you must
there be nothing left
in the world to trust

just an empty room
full of emty space
like the empty look
I see on your face ....

No comments: