Monday, February 18, 2008

بیست و نه دوم

یک روز
یک سال ...
یک سال است قلبم تندتر میزند
یک سال است که هر روز صبح که بیدار میشوم جهت پرواز ذهنم معلوم است
یک سال است آسمان آبی تر است
یک سال است عذاب وجدانم قوی تر شده
---------------------------------------------
چقدر حرف زدیم
خداوکیلی تو بیشتر
ولی منم خیلی پرچونه بودما

پارسال همین روز بود
یه تکون کوچیک دادم ...
زیر برف موندم
----------------------------------------------
حالا که آشتی و دعوا کردیم و داریم میخندیم
بیا دستتو بده به من تا سال بعد...
آدممه! :D

3 comments:

Anonymous said...

Amooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man kolli zogh daar shodamaa!
Paarthaaal!
Man ghashang yadame ha!
Fek nakon yadam rafte!
Hala momkene be thoorate ethpithific yadam nabashe,vali yadame.be joone khodam!

یگانه said...

اولن که عموی خودمه..دومن که من خودم پست عمومو قبل از تو دیده بودم ..خودم عمدنی کامنت نذاشتم که اول صاحابش بیاد بذاره..سومن که من همه شو دقیقن یادمه عمو..همّشو :دی
چهارمن که نیشتو ببند بچه پر رو مگه نمی بینی من رو فامیلام حساسم..هی را به را به عموی من میگی عمو..زبون درازی شدید...برو خونتون بینم..یالّا

!اکبیری


.

!عمو تو محشری

..جهت پرواز ذهن


..تا سال بعد
چند سال بعد؟
خیلی سال بعد
دی:


من شما رو جمیعن خیلی دوس دارم..همونایی که گفتم ُ می گیما

:*

دی:


.'

Anonymous said...

عمو از لج این بالاییه!
حالا که صاحابش نیومده کامنت بذاره!
عمو یه سالگیتون مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک!
دلم خواس،دلم خواس!
بلـــــــــــــــه!